1.Prea mult cardio

Din dorinta de a te mentine definit, in acest proces de masa, poti ajunge sa iti pui bete in roate, facand prea mult cardio.

Totusi, daca esti o persoana care adauga tesut adipos (grasime) destul de repede, ar fi bine sa faci 1-2 antrenamente de cardio HIIT pe saptamana, pentru a reduce din tesutul adipos.

Solutia, in acest moment, incat sa nu stagnezi, ar fi sa cresti numarul de calorii, incat sa acoperi si caloriile arse la antrenamentele de cardio.

2. Acelasi lucru de fiecare data

Un sportiv natural reactioneaza diferit la antrenament fata de un sportiv care foloseste substante anabolizante. Deci, ca si sportiv natural, va trebui sa ai un antrenament bine asezat pentru a reusi sa progresezi in continu.

La inceput nu este nevoie sa schimbi foarte mult, corpul oricum se adapteaza si evolueaza dupa aproape orice antrenament, fiind o activitate noua, dar dupa ceva vreme, ai nevoie de fiecare lucru marunt care te poate ajuta sa progresezi in continuare.

Dupa cum am spus si in video, poti schimba seturi, repetari, unghirile si din cand in cand superseturi,dropseturi, repetari negative. Toate ar trebui incluse in antrenamentul tau.

3. Multe proteine, putine calorii

Proteinele sunt esentiale pentru cresterea in masa musculara, dar daca nu avem suficienti carbohidrati care sa ne asigure corpul cu caloriile necesare pentru consumul de energie din timpul zilei, din timpul antrenamentului, nu vom reusi sa crestem.

Daca ai un metabolism foarte rapid, grasimile sanatoase sunt esentiale, deoarece acestea incetinesc cel mai bine metabolismul si asa vei reusi sa adaugi masa musculara mult dorita.

Deci nu te feri sa adaugi gustari precum, nuci, migdale, unt de arahide sau sa pui ulei de masline la salata.

4. Nu ai un plan alimentar

Faptul ca nu stii ce vei manca la urmatoarea masa este o grija pe care nu ar trebui sa o ai. Daca nu doresti sa achizitionezi un plan alimentar, ti-l poti pregati singur cu o zi inainte.

Ideal ar fi sa-ti faci un plan pe 3-4 zile si sa-ti gatesti in avans. Va dura cam 2 ore, dar nu vei mai avea nimic de facut timp de 3 zile. Doar incalzesti caserola si mananci .

Daca vrei sa-i usurezi treaba organismului, cand vine vorba de procesarea alimentelor, ar trebui sa ai mese mai mici ( nu chiar mici, cam cat este o portie la restaurant ) , dar mai dese, la 2-3 ore sa ai un fel de masa/gustare.

In cazul in care sunteti pe drum mai mereu, puteti apela si la suplimente. In cazul acesta recomandarea mea ar fi iMass-ul de la Genius Nutrition.

Sincer, nu sunt un mare fan al gainerelor, deoarece prefer sa mananc, dar daca intervine o urgenta si trebuie sa mananc ceva pe fuga, cu siguranta iMass, este o varianta excelenta, avand 0 zahar, putine grasimi, carbohidrati cu indice glicemic mic si proteine exact cat ai nevoie.

Aici ajutorul meu ar fi codul: Angel12, pentru 12% reducere, in cazul in care doriti sa faceti vreo comanda.

5. Te ingrasi prea mult

De la baza, tot procesul este contraproductiv. Daca te ingrasi mai mult, vei avea mai mult de slabit. Daca ai mult de slabit, inseamna o perioada mai lunga in deficit caloric => un metabolism scazut => pierderi in masa musculara .

Deci cel mai bine ar fi sa te mentii sub 15% procentaj de grasime. Nu este necesar sa fii foarte definit, dar 15% este un procentaj la care te poti mentine cu usurinta, conditia este sa nu mananci aiurea in fiecare zi.