Daca vrei sa mananci cate ceva delicios din cand in cand, va trebui sa si arzi mai mult.

Uite cateva metode pentru a arde mai multa grasime in timpul zilei.

Nu toti suntem binecuvantati cu un metabolism care ne permite sa mancam ce dorim fara sa ne transformam intr-o gogosica. Asa ca va trebui sa facem cumva sa ardem mai multe calorii in timpul zilei.

1. Tabata

Este un tip de antrenament HIIT ( Antrenament intens pe intervale ) . Fiecare circuit dureaza 4 min si este impartit in 8 runde. O runda are 30 de secunde, din care 20 de secunde, executam exercitiul si 10 avem pauza.

Avem varianta mai complicata sa ne alegem 8 exercitii, iar fiecare exercitiu va fi facut 20 de sec sau sa alegem un singur exercitiu pe care il vom face timp de 4 minute.

Este o tehnica foarte buna de facut in timpul zilei sau dupa un antrenament cu greutati.

Exmeplu: Sprinturi pe loc/ Coreene / Genuflexiuni cu saritura

2. Exercitii compuse

Stim ca exercitiile compuse precum genuflexiuni, impins la piept, indreptari ( practic orice exercitiu care foloseste 2 sau mai multe articulatii este considerat exercitiu compus ) sunt foarte bune pentru cresterea in masa musculara. Dar, de asemenea, sunt foarte bune si cand vine vorba de arderea caloriilor.

De exemplu, daca facem extensii pentru cvadriceps la aparat, singurul muschi care lucreaza este cvadricepsul, deci va consuma un numar relativ mic de calorii. Daca facem genuflexiuni, pe langa picioare si fese, lucreaza si tot trunchiul + spatele pentru a stabiliza acea greutate. Deci mai multi muschi sunt activati, deci mai multe calorii arse.

Asa ca atunci cand va scrieti antrenamentul pentru definire, incorporati cat mai multe exercitii compuse.

3. Cardio intre seturi

Desi este cum ciudat, este o tehnica foarte eficienta. Va alegeti 2-3 exercitii, cum ar fi sarituri cu genunchii la piept, sarituri Jack, genuflexiuni cu saritura, dar care sa nu aiba legatura cu grupa de muschi lucrata. Si dupa ce faceti setul normal, executati un minut dintr-un exercitiu de cardio ales. Iar in acel minut, incercati sa faceti cat mai multe repetari.

Pare o nimica toata, dar daca stai si te gandesti, in mod normal faci 15-20 de seturi la o grupa de muschi, daca aplici aceasta tehnica, la finalul antrenamentului vei avea 15-20 de minute de cardio in plus, care, cu siguranta, te vor ajuta sa arzi ceva grasime.

Vei parea putin dubios prin sala, dar cine va avea patratele?

4. Antreneaza-te cu circuite

Un circuite reprezinta 4 sau mai multe exercitii legate, fara pauza.

In cazul de fata, daca urmaresti sa si cresti in masa musculara, cred ca ar trebui sa te limitezi la 4 exercitii legate. Cheia este sa nu lucreze aceeasi grupa musculara. Aceasta tehnica, am folosit-o si functioneaza foarte bine la antrenamentul umerilor. Poti alege cate un exercitiu pentru fiecare parte a umarului si nu iti va afecta randamentul, dar cu toate acestea, vei reusi sa faci o gramada de volum, intr-un timp foarte scurt.

Exemplu : Ridicari frontale cu bara EZ + Ridicari laterale cu ganterele + Fluturari inverse

5. Exercitii in pauza la TV

Aici, randamentul tau va fi determinat de postul de televiziune. Daca alegi un post precum ProTv-ul unde, in pauze, ai timp si de un antrenament complet la o grupa de muschi, vei avea si timp suficient de cardio.

In medie, reclamele tin cam 5-10 min. Suficient timp de un circuit HIIT sau Tabata.

Deci data viitoare cand il auzi pe Pavel Bartos: ” Revenim dupa publicitate ” , te ridici viguros de pe canapea si poti face :

Alergare pe loc – 30 secunde
Sarituri cu genunchii la piept – 30 secunde
Fandari – 30 secunde
Abdomene – 30 secunde
Pauza – 30 secunde

Repeta circuitul de 4 ori sau pana revine prezentatorul.

Aplica toate aceste tehnici si nu uita sa-mi dai tagg pe Facebook dupa ce iti pui poze cu proaspat aparutele patratele.

P.S. Nu uitati de like, iar un share ar prinde tare bine prietenilor tai. Nu vrei sa ai prieteni gelosi, deoarece doar tu ai patratele. Dupa, nu vei avea cu cine sa mergi la piscina si le-ai facut degeaba.