Blogul Fitness Nation - Retete de slabit, Antrenamente si LifeStyle

Ce suplimente sa folosesti? | Top 5

A trecut ceva timp de cand nu am mai vorbit despre suplimente si m-am gandit sa fac un stack pentru fiecare obiectiv. Nu am precizat nimic despre suplimentele pentru performanta, dar despre ele vom vorbi curand, cand voi incepe o serie de postari cu antrenamente functionale si pentru performante sportive. Am ales sa lucrez cu ..continua

Cum Să Ridici Greutăți În Siguranță?

Dacă ai sub 18 ani este ca un subiect tabu. „Oare am voie să fac sală, oare voi rămâne mic?” Ce ar trebui să facem pentru a ridica greutăți în siguranță? Destul de des, observ persoane care au 2-3 săptămâni de sală și adaugă din ce în ce mai multă greutate pe bară. De obicei ..continua

Exercițiile oferă femeilor o memorie mai bună!

Ai ceva important de reținut? Studiază și apoi fă un antrenament rapid și usor, cum ar fi un jogging. Un studiu publicat în „Cognitive Research: Principles and Implications” (2017) a urmărit să descopere dacă antrenamentul poate îmbunătăți memoria. Acesta a fost făcut pe 256 de participanți, bărbați și femei, de vârste diferite. Au încercat doua variante: ..continua

Micul Dejun este obligatoriu?

O întrebare foarte veche care, încă reapare și stârnește curiozități. Am auzit: „Micul dejun pornește metabolismul” „Cea mai importantă masă a zilei”  și multe altele… Dar este obligatoriu? Atunci când ne adâncim în studii, cercetătorii spun că important este: Ce mâncăm – cât de calitative din punct de vedere nutrițional sunt alimentele. Și cât mâncăm ..continua

Budincă de Ovăz cu Banane

Budinca de ovăz cu banane este o gustare care poate face parte și din micul dejun. Ovăzul este o sursă de carbohidrați cu indice glicemic mic, ușor de preparat, așa că să vedem rețeta. Ingrediente: *Din aceste ingrediente am făcut 4 porții. 200 gr Ovăz   500 ml Lapte Bio  50 gr Unt de arahide 30 ..continua