Astazi vom dezbate mai mult problema accesoriilor. Vom vorbi mai mult despre obiectele practice si nu vom acoperi lucruri cum ar fi castile audio ( care tin de preferinta ), dar voi reveni cu o recomandare .

Imbracamintea

Nu aveti nevoie de o postare ca sa realizati ca este esential sa aveti maiourile Fitness Nation pentru rezultate cat mai bune la sala. Desigur, glumesc, dar veti arata mai bine, totusi .

Evitati blugii! Suna evident, dar am vazut persoane in blugi, deci am simtit nevoia sa clarific.

Manusile

manusi

Personal folosesc manusile de la MyProtein si pot spune ca sunt chiar multumit de calitatea acestora, in comparatie cu ce se gaseste pe piata in Romania. Si credeti-ma am schimbat suficiente perechi de manusi.

Dar, cu toate acestea le folosesc doar in ziua de spate. Am observat ca este mult mai bine ca mainile sa se obisnuiasca, deoarece manusile te protejeaza putin, dar cu totii stim ca tot nu ai maini foarte fine, chiar daca le porti.

Nu sunt nici adeptul lor, dar nici nu le resping, daca aveti maini sensibile, folositi-le! Daca nu simtiti absolut nici un disconfort la sala, nu are rost sa aruncati cu banii .

Straps-uri si Wrist Wraps-uri

Aici, chiar cred ca intervine termenul de necesitate.

straps

Straps-urile, cele de mai sus, ajuta foarte mult la antrenamentul pentru spate. Mai ales daca folosesti greutati mari. La un moment dat, antebratele obosesc, dar spatele inca este in forta. Atunci aceste inventii extraordinare vin in ecuatie si ne ajuta sa avem un antrenament pentru spate cat mai eficient.

Urmate imediat de wrist wraps-uri, care sunt de mare ajutor la orice exercitiu de impins sau care iti pune presiune pe incheietura.

Stiu, cand esti la inceput ai impresia ca esti invincibil. Nu te doare nimic, totul este roz si frumos. Dar, la sala este ca si in dormitor, ai nevoie de o greseala si ai incurcat-o pe viata. Daca te vei accidenta o singura data, mai serios, tot timpul te va deranja, asa ca un pic de protectie ( inainte sa patesti ceva ) nu strica.

wrist-wraps

Acestea sunt modelele pe care le folosesc si le recomand, le am cam de un an si inca le mai pot folosi fara probleme.

Incaltaminte

Excludem slapii! Daca pana acum mergeai in slapi la sala, pastreaza-i pentru piscina, plaja sau dus.

Sunt doua tipuri de adidasi care trebuie luati in considerare.

dsc05101

Primii, ar fi cei cu calcaiul ridicat. Foarte buni pentru genuflexiuni. Iti ofera o pozitie mai comoda si nu mai este necesar sa pui calcaiul pe vreun disc sau altceva. De asemenea pot fi folositi la cardio, fiind foarte comozi.

Cei pe care ii folosesc eu, au talpa mai lata decat restul papucului, lucru care iti ofera si mai multa stabilitate in momentul in care faci antrenament cu greutati.

*Tips – Nu ar trebui sa cheltuiti mai mult de 100-120 lei pe adidasii de sala. Nu cred ca este nimeni impresionat de firme celebre. Deci mai bine iti tii Nike-urile pentru zilele cand te imbraci sport casual.

Si a doua pereche ar fi cei cu talpa dreapta si foarte subtire.

dsc05103

Acestia sunt perfecti pentru indreptari. Cand faci indreptari, trebuie sa fii cat mai aproape de sol si in special cu calcaiele cat mai aproape de sol, pentru a reusi sa tragi greutatea in spate. Nu trebuie sa urmariti o talpa pufoasa sau pretentioasa, deoarece ii veti purta doar prin sala si doar in unele zile.

La fel, nici pretul nu ar trebui sa fie foarte mare. Acest model se gaseste in Decathlon si a costat aproximativ 60 de lei. Au un an jumatate si, dupa cum se vede, arata destul de bine.

Recipientul pentru apa

Aici, problema pe care am intalnit-o in timp, este ca iti incurci sticlele de apa. Daca esti genul clasic, care inainte de sala, trece pe la magazinul de la bloc si ia o sticla de Borsec sau Aqua, este foarte posibil sa mai fie macar 10 sticle de acelasi fel, in acel moment, in sala.

Asa ca pentru o mica cheltuiala, care este mai mult un moft, iti poti achizitiona o sticla ca aceasta.

dsc05102

Pe langa faptul ca arata bine, nu vei mai imparti apa cu nimeni de acum inainte, deoarece nici tu, nici cei din sala nu aveti cum sa confundati recipientul.