Mănânci grăsimi și trăiești mai mult? -

Mănânci grăsimi și trăiești mai mult?

Pe măsură ce trece timpul, începem să ne gândim cum să facem să trăim mai mult, nu?

Dr. Jon Ramsey, recent a publicat un studiu care a apărut în ediția din septembrie 2017 „Cell Metabolism” , în care a analizat efectele unei diete ridicate în grăsimi.

Grupurile au fost împărțite în: 

  • Carbohidrați mulți, grăsimi puține.
  • Grăsimi multe, carbohidrați puțini.
  • Dieta Ketogenică (grăsimi 90%).

Scopul a fost – Analizarea efectului dietei crescute în grăsimi asupra longevității.

„Rezultatul m-a surprins puțin” – a spus Jon Ramsey , „Ne așteptam să vedem ceva diferențe, dar am fost impresionat. ” 

O crestere de 13%, în speranța de viață. Întradevar, un rezultat impresionant. Asta s-ar traduce în 7-10 ani în plus de stat pe capul rudelor.

*Atenție – Dacă urmăriți vreo moștenire, nu abordați această dietă în familie, vor aparea discuții de genul „Ți-am spus să nu-i dai grăsimi sănătoase, acum mai așteptăm vreo 7-10 ani”.

Lăsând gluma deoparte, este o descoperire impresionantă. Evident, nu toate grăsimile sunt la fel și trebuie să ne axăm pe cele din surse naturale. Nu putem compara grăsimile dintr-o nucă cu grăsimile dintr-un cartof prăjit în ulei refolosit.

Pe lângă creșterea speranței de viață s-a observat o îmbunătățire a memoriei, forței și coordonării și reducerea inflamațiilor corelate cu îmbătrânirea.

De asemenea, cei de la „Buck Institute for Reaserch on Aging” au publicat și ei un studiu în același jurnal de specialitate – „Cell Metabolism” care arăta că dieta ketogenică extinde speranța de viață și îmbunătățește memoria.

Așa că nu excludeți grăsimile sănătoase din alimentație în favoarea carbohidraților procesați, de frica țesutului adipos. Dacă va exista un control caloric (cel puțin aproximativ) și un nivel de activitate ridicat, nu veți avea probleme cu țesutul adipos.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *