Slabeste acasa in 10 minute! #2 -

Slabeste acasa in 10 minute! #2


Dupa cum am promis, continuam seria de antrenamente acasa. Daca nu ati vazut primul antrenament, il gasiti AICI.

Incalzire

Incalzirea este importanta pentru a ne dezmorti articulatiile si a ne pregati muschii pentru antrenament. Chiar daca sunt antrenamente acasa, nu are rost sa riscam sa ne accidentam.

La fiecare exercitiu am facut 30 de secunde. Dupa terminarea circuitului pauza a fost de 30 de secunde.

  • Jogging
  • Calcaiele la sezut
  • Foarfeca
  • Rotiri

Antrenament

Aici este important sa luam in serios fiecare exercitiu. Am terminat incalzirea, trebuie sa dam tot ce putem in cele 30 de secunde pentru un antrenament cat mai eficient.

Pastram acelasi format – 30 de secunde fiecare exercitiu, doar ca 1 minut pauza intre circuite.

Eu am repetat circuitul de 2 ori, dar daca vreti sa prelungiti antrenamentul puteti sa il faceti de 3-4 ori.

  • Fandari
  • Sarituri in inaltime
  • Lovituri picior
  • Abdomene V

Final

Aceasta parte de final a antrenamentului este pentru a ne aduce pulsul la normal. Facem stretching pentru a ne creste flexibilitatea si a ne feri de accidentari.

  • Stat Genuflexiuni 30 secunde
  • Fandare laterala stretching 15 secunde pe fiecare picior (30 secunde total)
  • Ursul 30 sec
  • Stretching cvadriceps 15 secunde la fiecare picior (30 secunde total)

Cu acestea fiind spuse, spor la antrenamente!

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *