Slabeste acasa in 10 minute! #1 -

Slabeste acasa in 10 minute! #1

Uneori nu avem timp, uneori nu putem ajunge la sala, uneori este prea urat afara incat sa ne parasim locuinta.

Tocmai de aceea vom porni o serie de 20 de antrenamente, 5 in fiecare saptamana, pentru acasa. Sunt scurte, eficiente si partea ce mai buna este ca nu ai nevoie decat de un cronometru.

 

Incalzire

La incalzire am facut patru exercitii, 30 de secunde fiecare exercitiu. Urmarim sa ne incalzim articulatiile si sa ne pregatim muschii pentru antrenament.

  • Jogging
  • 1-2-3
  • Genunchii sus
  • Mersul ursului

Antrenament

Am continuat tot cu 4 exercitii. Am facut fiecare exercitiu timp de 30 de secunde. Dupa ce am terminat circuitul am luat pauza de 1 minut si apoi am repetat cele 4 exercitii.

  • Genuflexiuni cu pas in lateral – (fund si coapse)
  • Basket (fund si coapse)
  • Catarari (abdomen, coapse)
  • Ridicari catre varfuri (abdomen)

Final

Fiecare antrenament din aceasta serie va fi incheiat cu 2 minute de exercitii lente combinate cu exercitii de stretching.

  • Fandare intinsa
  • Stretching fandare

Ponturi*

  • Nu uitati sa va hidratati de fiecare data cand simtiti nevoia.
  • Puteti repeta acest antrenament de 2-3 ori pentru a ajunge la un antrenament de 20-30 de minute, pentru rezultate cat mai bune.
  • Daca sunteti la inceput, executati exercitiile in ritmul vostru, important este sa terminati cele 10 minute.

Cu acestea fiind spuse, spor la antrenamente! 

1 Comentariu

  1. Name (required) | octombrie 12, 2017 at 9:40 am
     

    Buna,este k daca in fiecare zi faci diferit?Adica altceva?Sau trebuie aceleasi chestii in fiecare zi?Ms!

    Reply

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *