Daca esti putin mai avansat, acest antrenament iti va prinde foarte bine.

Este un antrenament simplu, care nu necesita nici un fel de echipament sofisticat.

Acesta contine 2 superseturi, nici mai mult, nici mai putin.

Daca nu esti familiarizat cu termenul de superset – 2 exercitii executate fara pauza intre ele.

Deci avem:

Impins la piept cu bara ( orizontal ) + Fluturari cu ganterele ( orizontal ) 10 seturi x 10 repetari

Fluturari cu cablurile ( la nivelul barbiei, pentru partea de sus a pieptului ) + Impins cu cablurile 4 seturi x 12 repetari ( dupa ce termini fluturarile, ramai in aceeasi pozitie, doar ca executi miscarea de impins, avand in vedere ca impinsul recruteaza si tricepsul si umerii, vei mai avea forta sa faci inca 10-12 repetari.

*Numarul de repetari este pentru fiecare exercitiu, deci 10 repetari impins si apoi 10 repetari fluturari.

Nu pare mare lucru, asa-i?

Conteaza executia!

Tema acestui antrenament ar trebui sa fie contractie si timp sub tensiune. Adica?

In primul rand repetarile trebuie sa fie continue, fara pauza sus, fara pauza jos si controlate.

Prin „controlate”, ma refer ca trebuie sa te concentrezi la fiecare repetare si sa-ti inchipui cum vrei sa contracti acel muschi la maximum. ( Aici intervine conexiunea minte-muschi) Nu mai conteaza greutatea , oricum va fi mai mica decat erai obisnuit, dar tot antrenamentul sa ai in minte 3 lucruri de aur :

Contractie, controlare, mentinere in tensiune!

Stretching

De asemenea, la ultimul superset, in pauza, va trebui sa faceti stretching. Pauza totala sa fie de 60-70 de secunde, din care 30 ( 15 pe fiecare parte ) sa fie de stretching ( evident pentru piept )

Cu siguranta veti avea un antrenament bun !