Antrenamentele cu superseturi sunt potrivite în cazul în care nu aveți foarte mult timp la dispoziție. De asemenea, îți oferă o pompare foarte bună și pot fi folosite în cazul în care aveți dificultăți în a vă activa o grupă principală la un exercițiu compus. În cazul acela, se face un exercițiu de izolare înaintea exercițiului compus, strict pentru beneficiile de activare ale mușchiului pe care vreți să-l lucrați.

Superseturile vin la îndemână și pentru tehnicile de preobosire a unei grupe. De exemplu, dacă la împinsul la piept lucrează mai mult tricepsul, poți face superset cu un exercițiu pentru triceps, pentru a-l obosi. Iar atunci, când ajungi la împinsul la piept, acesta va trebui să lucreze mai mult pentru că tricepsul este obosit.

Antrenamentul de astăzi va fi unul care va îmbina exercițiile compuse de forța cu exerciții de izolare pentru o activare cat mai mare a pieptului.

Împins la piept cu bara + Flotări 

5 seturi x 8 repetări / 15 repetări 

Împins la piept cu bara din inclinat (priză mai largă) + Împins din apropiat cu ganterele pe piept din înclinat 

4 seturi x 8 repetări / 15 repetări 

Împins la piept la aparat + Fluturări din înclinat cu ganterele 

4 seturi x 8 repetari / 12 repetari 

Fluturări la scripete (Scăriță) 

4 seturi x 15 repetări (5 la fiecare unghi) 

Spor la treabă!