Picioarele…unii se chinuie să le crească, alții se chinuie să le micșoreze. De obicei nimeni nu este neutru când vine vorba de antrenamentul picioarelor. Ori îți place, ori îl pui în ziua în care nu ești sigur dacă vei ajunge la sală. Oricum ar fi, este o parte importantă a corpului, care ne oferă un echilibru estetic.

Picioarele reprezintă o grupă mare de mușchi. Spre deosebire de alte grupe, aceasta rezistă la foarte mult volum. Așa ca astăzi vă voi prezenta un antrenament cu superseturi pentru masă musculară, care îmi va garanta înjurături 2-3 zile după ce îl finalizați.

Genuflexiuni

5 seturi x 12 repetări

Superset : Presă (Pozitie Neutra) + Step Up

4 seturi x 12 repetări fiecare exercițiu, respectiv fiecare picior
  • Începem cu superseturile. Superset = 2 exerciții executate unul după celălalt, fără pauză între ele. După ce ați terminat cele 12 repetări din fiecare exercițiu, faceți o pauză de 90 de secunde.

Superset: Genuflexiuni Bulgărești + Extensii pentru cvadriceps la aparat

4 seturi x 12 repetări
  • Acest superset pune o foarte mare tensiune pe cvadriceps. Obiectivul este să lucrăm cvadricepsul, bicepsul femural și toți muschii stabilizatori, în acest antrenament.

Superset: Flexii pentru bicepsul femural la aparat + Îndreptări pentru femural cu ganterele

4 seturi x 12 repetări

  • Finalizăm acest antrenament de picioare cu un superset pentru femural.
  • Diferența dintre îndreptările pentru femural și îndreptările normale este că la îndreptările pentru femural încercăm să stăm cu picioarele cât mai drepte și cu genunchii nemișcați. Coborâm greutatea până unde ne permite flexibilitatea femuralului, fără să ne curbăm spatele.

Gambele nu au fost incluse in acest antrenament, deoarece acestea merita un articol separat. 

Dacă doriți un program cu un antrenament pe etape și cu planuri alimentare:

[button link=”https://fitness-nation.ro/program-masa-musculara” color=”lightblue”] Programul de Masă Musculară de 13 Etape [/button]

Cu acestea fiind spuse, spor la antrenamente și febra musculară plăcută!