Antrenament Complet cu Superseturi | Ziua 1: Piept + Biceps

Acest program de antrenament este structurat pe superseturi, cu 4 zile de lucru:

Un superset este format din două exerciții executate fară pauză între ele.

De exemplu unde avem "împins la piept cu ganterele din înclinat + flexii cu bara dreaptă 4 seturi x 8-10 repetări" vom executa 8-10 repetări de împins la piept cu ganterele urmând ca apoi, fară pauza, să executăm 8-10 repetări de flexii cu bara dreaptă, acesta fiind un set, iar în total vom face 4 astfel de seturi.

Acest program este foarte bun pentru persoanele care nu vor să petreacă foarte mult timp la antrenament, dar în același timp să aibă și un antrenament foarte intens.

 Ziua 1:

  • Împins la piept cu ganterele din înclinat + Flexii cu bara dreaptă  

         4 seturi x 8-10 repetări

                 Primul exercițiu din acest superset pune accentul pe partea superioară a pieptului, iar cel de al doilea lucrează partea interioară a bicepsului.

        

     

    • Împins la piept cu ganterele din orizontal + Flexii cu bara ez din apropiat 

             4 seturi x 12 repetări     

                  Primul exercițiu din acest superset pune accentul pe partea mediană a pieptului, iar cel de al doilea lucrează capul lung al bicepsului.

           

       

       

      • Împins la piept la aparat  + Ciocane cu ganterele din sezut  

              4 seturi x 12 repetări  

                  Primul exercițiu din acest superset pune accentul pe partea mediană a pieptului, iar cel de al doilea lucrează grosimea bicepsului și antebratul.

            

         

         

        • Fluturări la scripeți Flexii deasupra capului la scripeți   

                4 seturi  x 15 repetări  

                    Primul exercițiu din acest superset pune accentul pe partea de jos a pieptulu (dacă scripetele este pe poziție înaltă), iar cel de al doilea lucrează bicepsul în punctul în care acesta este cel mai contractat astfel încat, în acest antrenament am lucrat toate parțile bicepsului.

              

           

          • Flexii inverse cu bara ez Ridicări din umeri cu bara 

                  4 seturi x 15  repetări

             Primul exercițiu din acest superset pune accentul pe antebrat, iar cel de al doilea lucrează partea superioară a trapezului.

              

             

            Aceasta a fost prima zi de antrenament, spor la treabă! 

            Lasă un comentariu

            Nu uita, comentariile trebuie aprobate înainte de publicare