Rezolutiile de Anul Nou

Un an nou înseamnă adesea un nou început pentru mulți oameni. Pentru unii, aceasta poate însemna schimbarea stilului de viață, cum ar fi slăbitul și începerea unei rutine de exerciții fizice. Cu toate acestea, unele planuri sunt exagerat de restrictive și dificil de urmat, determinând numeroși oameni să renunțe în câteva săptămâni. Acesta este motivul pentru care mulți au aceleași obiective la fiecare început de an.

Deci, vrei să arăți mai bine, să fii mai inteligent și să ai succes anul viitor? Te străduiești să faci mișcare, să îți suni mai mult prietenii și să cheltuiești mai puțin?

Orice vorbitor motivațional ar avea sentimente ambivalente cu privire la rezoluțiile de Anul Nou. Dovezile arată faptul că de cele mai multe ori oamenii nu au succes în îndeplinirea acestora.

Pentru a întrerupe ciclul respectiv este important să se stabilească obiective care nu numai că pot îmbunătăți starea de sănătate, dar pot fi, de asemenea, urmate pe termen lung.

Acestea sunt unele dintre cele mai comune planuri care pot fi realizate în noul an:

Consumă mai multe alimente integrale

Una dintre cele mai ușoare modalități de a îmbunătăți starea de sănătate este să consumi mai multe alimente integrale.

Legumele, fructele, nucile, semințele, cereale integrale și peștele conțin numeroase substanțe nutritive, de care organismul uman are nevoie pentru a funcționa corespunzător.

Cercetările arată faptul că o dietă bazată pe alimente integrale poate diminua semnificativ riscul de dezvoltare a afecțiunilor cardiovasculare, menține greutatea corporală și nivelul optim al zahărului în sânge.

În plus, adăugarea mai multor alimente integrale în dietă se poate face încet și sigur. De exemplu, dacă nu sunteți obișnuiți să mâncați legume, începeți prin a adăuga zilnic o porție din legumele preferate.

Mai multă mișcare

Fie că se datorează unui loc de muncă sedentar sau pur și simplu lipsei de activitate, mulți oameni stau așezați mai mult decât ar trebui. Acest lucru poate avea efecte negative asupra sănătății. De fapt, majoritatea studiilor au asociat acest obicei cu un risc crescut de mortalitate.

De exemplu, dacă aveți un job care necesită perioade lungi de ședere, fie puteți planifica o plimbare de 15 minute la prânz, fie vă puteți ridica pentru o plimbare de 5 minute în fiecare oră.

Odihniți-vă mai mult

Somnul este un factor esențial pentru sănătatea noastră, iar neglijarea acestuia poate avea consecințe grave. De exemplu, lipsa somnului poate duce la creșterea în greutate, la afecțiuni cardiovasculare și depresie.

Există multe motive pentru care oamenii nu dorm suficient și prin urmare, trebuie să încercăm  să identificăm modalități pentru îmbunătățirea calității somnului.

Descoperiți o activitate fizică plăcută

În fiecare an, oamenii achiziționează abonamente scumpe la sălile de sport, având speranța pierderii în greutate. Deși cei mai mulți oameni sunt determinați la început, puțini sunt cei care transformă acest obicei într-o rutină de lungă durată.

Totuși, puteți crește șansele de a vă îndeplini obiectivele în ceea ce privește activitatea fizică.

 

Planificarea unui obiectiv realist poate face ca rutina să fie mai ușor de urmat pe o perioadă mai lungă, mai ales în situația începătorilor.

O plimbare de jumătate de oră, alergarea, înotul sau abonamentul la sala cea mai apropiată de casă reprezintă soluții simple pentru construirea unui obicei de durată.

Deși majoritatea rezoluțiilor de Anul Nou se păstrează doar pentru o perioadă scurtă de timp, ideile enumerate mai sus reprezintă modalități convenabile pentru îmbunătățirea sănătății fizice și emoționale, care pot fi menținute perioade lungi. Atât formarea și respectarea unei diete sănătoase, cât și îngrijirea corpului și a minții pot îmbunătăți semnificativ starea de sănătate în numeroase moduri.

 

Lasă un comentariu

Nu uita, comentariile trebuie aprobate înainte de publicare