SLĂBEȘTE 15 KG FĂRĂ SĂ TE MAI ÎNGRAȘI LA LOC
 (STRATEGIE TESTATĂ PE MII DE OAMENI)

Îți voi prezenta secretele pe care le-am aflat în 10 ani de experiență în domeniu. Lucrând cu mii de oameni am dezvoltat strategia cu care am cele mai bune rezultate cu toți clienții noștri.

Vei afla din acest articol gratuit cum reușim să avem rezultate impresionante!

    Până în momentul acesta, bănuiesc că știi că procesul de slăbire nu este unul foarte greu.

    Poți slăbi folosind multe metode, dar mai greu este să nu te îngrași la loc.

    Vom analiza elementele de care ai nevoie pentru o perioadă de slăbire de succes.

Prin Slăbire de Succes mă refer la:

  • Reducerea țesutului adipos;
  • Păstrarea masei musculare;
  • Menținerea metabolismului ridicat;
  • Menținerea rezultatelor cu ușurință, chiar și după ce procesul este încheiat.

   Cum facem acest lucru?
       Avem nevoie de câteva elemente simple, dar dacă doar un element lipsește sau execuția lui nu este corectă, atunci procesul nu va mai avea același succes

Deficit Caloric Optim

Un deficit caloric ar trebui să fie între 15-25% din necesarul caloric zilnic.

Aici este mai simplu de spus decât de făcut, deoarece majoritatea dietelor stabilesc un deficit caloric mult mai mare decât ar trebui.

Dietele obișnuite restricționează simplist alimentația

  •  Nu consumi anumite alimente sau categorii de alimente;
  •  Elimini unul sau mai mulți macronutrienți;
  •  Mănânci doar un număr fix de mese;
  •  Mănânci la un anumit interval orar;
  •  Mănânci la ore fixe.

   Problema este că nu ai control asupra caloriilor.

     Dacă elimini carbohidrații de exemplu din alimentație, poți ajunge să consumi 800-900 kcal pe zi și atunci metabolismul tău va intra în stare de șoc.

   Deficit caloric prea mare -> Slăbeșți agresiv la început, dar stagnezi repede și apoi te îngrași și mai repede la loc pentru că metabolismul va fi încetinit și hormonii responsabili cu starea de foame și sațietate vor fi dereglați.

   Deficit caloric prea mic -> Rezultatele vin foarte lent.

Nu știi de câte calorii ai nevoie?

Afli în câteva secunde folosind calculatorul nostru
Gratuit de pe site -> http://calculator.fitness-nation.ro/ (click)

Atentie! Dacă ai un job sedentar, chiar dacă mergi la sala sau te antrenezi, selectează nivel de activitate “sedentar”. Dacă ai un job activ (curier, poștaș, agent de vânzări) atunci poți selecta “Activitate Ușoară”. În acest fel vei primi cele mai exacte rezultate

Antrenament Pentru Stimularea
 Masei Musculare și Cardio

Dacă ne dorim să arătăm bine la sfârșitul acestei perioade de slăbire, trebuie să ai și ceva masă musculară.

Pe lângă asta, masa musculară ne menține metabolismul ridicat. Așa că avem nevoie de antrenamente care să stimuleze masa musculară.

Acestea pot fi cu greutatea corpului, cu un echipament minim sau la sală. Dar, indiferent de situație, rezultatele vor fi mult mai bune cu antrenamente incluse, decât fără.

CARDIO – De ce este important?

Îți permite să măreșți deficitul caloric fără să fii nevoit să scazi din calorii.

Și la ce ne ajută acest lucru?

  • Dacă consumi mai multe calorii, metabolismul se menține ridicat.
  • Este cea mai bună metodă de a avea un element de progresie în acest proces.(Elaborez imediat).

Progresie! Progresie! Progresie!

Corpul nostru se adaptează repede cam la orice, asta înseamnă că rezultatele scad, deoarece nevoia de adaptare este mai mica. 

Ce învățăm de aici?

Dacă începi cu un program -> să spunem 2000 kcal, 20 min de cardio, 3 antrenamente pe săptămâna la sala -> și ai de slăbit 30kg.

Îți garantez că nu vei reuși să slăbeșți cele 30 kg menținând același program.
Trebuie să existe cel puțin un element de creștere al intensității.

Așa că ai 3 variante:

  • Antrenamente mai intense sau mai lungi;
  • Antrenamente de cardio mai intense sau mai lungi;
  • Scăderea caloriilor.

ATENTIE!
 Nu recomand reducerea caloriilor, decat daca este absolut necesar! Cu cat mentii caloriile mai sus, cu atat mai bine.

 ATENTIE 2!
 Puteti reduce caloriile doar daca au fost alese gresit de la inceput. Adica nu au existat rezultate de la inceput. Se poate intampla sa iti alegi un numar de calorii, sa-l respecti 2 saptamani si sa vezi ca nu ai slabit deloc. Atunci inseamna ca deficitul caloric nu este suficient de mare.

Dietă Inversă

Slăbirea propriu-zisă este 60% din tot procesul.
Restul de 40% este DIETĂ INVERSĂ.

Acesta este punctul unde greșește majoritatea!
Șțiți cum am zis la punctul 3 că trebuie să creștem intensitatea, este aproape identic, doar că pe dos.

Trebuie să reducem treptat intensitatea și să urcăm treptat caloriile pentru a ne îndrepta către zona de menținere.

Rezultatul?

Vei reuși să-ți păstrezi același procentaj de grăsime, ca în momentul în care ai terminat de slăbit, dar să mănânci și cu 1.000 kcal în plus.

Este mai ușor de spus decât de făcut, pentru că procesul este destul de lent și necesită răbdare.

 Pe lângă asta, necesită monitorizare foarte atentă pentru că este un proces individual.

Va pot oferi niște puncte de orientare, dar va fi foarte diferit în funcție de fiecare persoană.

Cam ce ar trebui să faci? 

Mai spun o dată -> Acest proces poate fi diferit în funcție de modul în care reacționează metabolismul fiecăruia

  • Urci caloriile cu 150 la 10 zile.
    Ex. Dacă ai finalizat dietă cu 1800 kcal., după 10 zile vei consuma 1950, după 10 zile 2100 kcal, după încă 10 zile vei ajunge la 2250 kcal. (Ați prins ideea)
  • Reduci intensitatea și durata antrenamentelor de cardio în fiecare săptămâna.
    Ex. Cel mai bine ar fi să alternezi durata cu intensitatea.
    Adică să spunem că ai ajuns la 40 min. de mers pe bandă la înclinație 10% cu viteză de 5km/h;
     În Prima săptămână scazi la 35 min. aceeași intensitate;
    În A două săptămână rămâi la 35 min, dar scazi intensitatea la 4.5km/h cu 8% înclinație;
    Apoi în săptămâna 3 scazi iar durata la 30 min, dar păstrezi intensitatea nouă.

Trebuie sa monitorizezi continuu soldurile!

Intervalul de timp in care se fac schimbarile poate fi foarte diferit. La unii metabolismul revine mult mai repede si urci caloriile la fiecare 5 zile, la unii le urci dupa 20 zile. Depinde foarte mult de cum evolueaza cantarul si cm din solduri. 

Concluzie 

Un proces de slabire de succes este exact precum o reteta simpla italiana. Cateva ingrediente, dar executia trebuie sa fie foarte buna si ingredientele calitative.

Ce poti face in continuare? 

Imaginează-ți cum vei arăta cu cele 15-20-25kg pierdute, cum te vei simți, cum se vor uita prietenii la tine?

 Acum trebuie să canalizezi această energie pozitivă și să o transformi în motivație!

  În acest moment mai am foarte putine locuri in programul meu de Online Coaching, acolo principiul este destul de simplu.

 Toate punctele pe care le-am prezentat mai sus sunt responsabilitatea mea si totul este 100% personalizat exact pentru nevoile si preferințele tale.

Pe langă faptul ca vei avea alimentația si cu antrenamentul personalizate, am inclus și partea de consultanță unde ținem legatura constant pentru a mă asigura că totul merge conform planului și că discutăm constant pentru a depași orice obstacol.

 Dupa cum am spus, tot ce va trebui să faci, va fi să te folosești de acea energie pozitivă și să o transformi în motivație!

Vreau să-ți Răsplatesc Devotamentul! 

Costul pentru Serviciul de Online Coaching este de 300 lei pe Luna, pentru a mă ocupa eu de absolut toate elementele pentru un program de slăbire de succes!

 Asta ar reprezenta 10 lei / zi, mai puțin decât un cappucino la Starbucks.

Dar eu vreau să-ți răsplatesc determinarea, motivația și devotamentul și îți voi face o ofertă de 600 lei / 3 luni pentru Serviciul de Online Coaching.

Doar 6.6 lei / zi.

Sunt Sigur pe Rezultatele Noastre! 

Daca te ții de program și nu ai parte de o transformare incredibilă în 12 săptămâni, bineînteles că îți vom da toți banii înapoi!