Căldura a venit, așa că este vremea să renunțăm la hanorace și la geci și sa scoatem în evidență masa musculară pentru care am lucrat până acum. 

Probabil cele mai lucrate grupe musculare de pe planetă sunt pieptul și cu bicepsul. Așa că astăzi vom face un antrenament care să acopere ambele grupe.

Acest antrenament va fi cu superseturi, va dura puțin și va fi intens.

Supersetul este atunci când faci 2 exerciții, unul după celălalt, fără pauză între ele. Pauza o faci atunci când finalizezi câte un set din fiecare exercițiu din supersetul de lucru. 

Pauza între seturi va fi de 45-60 de secunde.

Supersetul 1 

Împins la piept cu ganterele din înclinat + Flexii cu bara dreaptă 

4 seturi x 12 repetări 

 

Supersetul 2 

Împins la piept cu bara din orizontal + Flexii cu bara EZ din apropiat la banca Scott

4 seturi x 12 repetări

Supersetul 3 

Împins la aparat + Ciocane cu ganterele din șezut 

4 seturi x 15 repetări 

Supersetul 4

Fluturări la scripete + Flexii inverse cu bara EZ

3 seturi x 15 repetări

Cu siguranță veți simți acest antrenament!

Spor la treabă!