Politica retur

Conform OUG 34/2014 , clientul are dreptul de a renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Legislatia in vigoare se aplica doar clientului „Persoana Fizica”, denumit in continuare „Cumparator”. Magazinul nostru online va fi denumit in continuare „Vanzator”.

Intrucat OUG 34/ 2014 nu specifica in mod concret daca consumatorul are dreptul sau nu de a utiliza produsul in acest timp, Vanzatorul impune anumite reguli legate de acceptarea produselor la retur. In functie de starea produsului returnat, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a percepe anumite penalitati pana la 100% din valoarea produsului.

Daca doriti sa returnati un produs ori sa schimbati produsul primit, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon afisat pe site. Preluam apeluri telefonice zilnic, de Luni pana Vineri, exceptand sarbatorile legale, in intervalul orar 10:00 – 17:00.

Tipuri de returnari cu restituire a banilor

1. Produsul comandat nu corespunde cu specificatiile de pe site.

2. Produsul prezinta defecte de fabricatie.

3. Produsul a fost livrat eronat (alta marime decat cea comandata, alt model decat cel comandat)

Termeni si conditii de returnare

1. Returnarea produselor se face pe cheltuiala Cumparatorului, folosind numai servicii de Curierat Rapid. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Vanzatorului numai in cazul livrarii eronate (marime gresita, model gresit). Nu se accepta coletele expediate prin posta. Nu acceptam coletele expediate cu taxa ramburs deoarece trebuie sa verificam continutul coletului si starea produselor.

2. Produsele trebuie returnate impreuna cu toate accesoriile cu care au fost livrate, iar in cazul in care au facut obiectul unei promotii cu alte produse oferite cadou, trebuie returnate si produsele oferite cadou.

3. Vanzatorul impune pentru acceptarea returnarii ca produsele sa fie in starea in care au fost livrate, sa nu fie purtate / folosite si sa contina toate etichetele atasate acestora.

4. Fiecare produs trebuie returnat in cutia in care a fost trimis si impachetat intr-o coala / sac / punga protectoare pentru a nu deteriora cutia produsului. In caz contrar ne rezervam dreptul de a refuza primirea coletului.

Penalitati

1. In cazul nerespectarii conditiilor de returnare, in functie de starea produsului returnat (purtat, utilizat, spalat, reparat), Vanzatorul isi rezerva dreptul de a percepe anumite penalitati de pana la 100% din valoarea produsului.

2. Pentru deteriorarea sau lipsa cutiei in care a fost livrat un produs, Vanzatorul va percepe o taxa de 20 Lei pentru fiecare colet, taxa care va fi scazuta din valoarea ce urmeaza a fi returnata Cumparatorului.

3. Daca Vanzatorul este obligat sa plateasca coletul returnat in momentul primirii acestuia, iar in urma verificarii produselor nu s-a constatat ca este vina sa, contravaloarea taxei de livrare achitata de catre Vanzator va fi scazuta din valoarea ce urmeaza a fi returnata Cumparatorului.

Restituirea banilor

1. Restituirea banilor de catre Vanzator catre Cumparator reprezentand contravaloarea unuia sau a mai multor produse se va face in maximum 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului de catre Vanzator.

2. Returul se realizeaza doar prin Fan courier, coletul se pune cu suma ramburs iar banii sunt restituiti de catre Fan courier in plic, la adresa sau in cont

3. Respectand codul fiscal, nu putem restitui sume de bani prin Posta, Paypal, sisteme de transfer de bani (ex.: Western Union, MoneyGram, etc.) sau intalnire intre un reprezentant al Vanzatorului si Cumparator.