Somon In Stil Grecesc

Dacă vrei să iți duci simțurile pe meleagurile grecești, iți recomand cu mare drag să încerci această rețetă. Este plină de savoare și cu siguranță te va duce cu gândul la o mică vacanță la mare. 

Valori nutriționale: 

590 kcalorii;

10 gr. Carbohidrați;

39 gr. Grăsimi;

48 gr. Proteine;

 

Ingrediente:

  • 1 bucată de somon proaspăt (200-250 gr.)
  • roșii cherry 
  • usturoi
  • ardei roșu;
  • brânză feta; 
  • ulei de măsline; 
  • ceapă; 
  • sare, piper, ierburi mediteraneene;

Preîncălziți cuptorul la 180 de grade. 

Folosiți un vas rezistent la temperaturi înalte. 

Puneți în vas roșiile, ardeii,brânza feta, ceapa, usturoiul, presărați condimentele și turnați pe deasupra uleiul de măsline. Amestecați toate ingredientele până ce condimentele ajung pe toată suprafața lor. 

La final faceți loc în centrul vasului și puneți somonul.

Punem la cuptor vasul și îl lăsăm pentru 20-25 de minute. 

După ce este gata, îl scoatem din cuptor și îl lăsăm puțin să se răcească.  Savoarea ingredientelor se va simți mult mai bine atunci când preparatul va fi călduț. 

O puteți servi alături de un mix de salată verde, spanac, rucola, ce tipuri de salate vă plac! . 

Această rețetă este de tip low carb, ceea ce înseamnă că are puțini carbohidrați și multe grăsimi sănătoase, este ideală pentru zilele în care vreți să luați o pauză de la antrenament. 

Poftă bună! 

 

 

Lasă un comentariu

Nu uita, comentariile trebuie aprobate înainte de publicare